niedziela, 19 sierpnia 2018

Szczawno Zdrój - uzdrowisko lat dziecięcych

Geneza

Szczawno-Zdrój uzdrowisko (całkiem sporo ich) w województwie dolnośląskim. Dla mnie szczególne miejsce. Mieszkała tutaj moja Babcia i praktycznie co roku jako mały szkrab spędzałem tutaj część wakacji. Wspomnienia powracają. Urok zawsze będzie spotęgany mnogością wspomnień z dzieciństwa. Musicie jednak przyznać, że nawet bez takich wspomnień miejsce jest szczególne. Zapraszam do obejrzenia galerii.

Top foto atrakcja

Pijalnia Wód Mineralnych - zdecydowanie. Oczywiście cała główna aleja jest urokliwa, monumentalny Dom Zdrojowy (dawny Grand Hotel), stajnia, parki... Atrakcji całe mnóstwo, jednak dla mnie numerem 1 jest Pijalnia.

Jedno słowo

Spokojnie. Tutaj czas płynie innym tempem. Oczywiśćie moje Szkraby starały się go przyspieszyć ale mimo wszystwo wskzówki zegara biją tutaj swoim rytmem.

Galeria zdjęć

Kliknij, aby zobaczyć pełne zdjęcia
Pijalnia Wód Mineralnych - Szczawno-Zdrój Pijalnia Wód Mineralnych - Szczawno-Zdrój Pijalnia Wód Mineralnych - Szczawno-Zdrój Pijalnia Wód Mineralnych - Szczawno-Zdrój Pijalnia Wód Mineralnych - Szczawno-Zdrój

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 sanzios | blog fotograficzny
-