czwartek, 29 sierpnia 2019

Ślęża - Silensi

Słów kilka

Ślęża - góra symbol, kultowa góra Słowian.

Jeden z najciekawszych obiektów dla fotografów. Widoczna z dużych odległości. Jedyne czego żałuję to, że nie pojawiłem się w tym miejscu o wschodzie/zachodzie słońca. Ale i tak zdjęcia te pozostaną jednymi z moich ulubionych.

Galeria zdjęć

Kliknij, aby zobaczyć pełne zdjęcia
Góra Ślęża - Dolnośląskie - Polska Góra Ślęża - Dolnośląskie - Polska Góra Ślęża - Dolnośląskie - Polska Góra Ślęża - Dolnośląskie - Polska Góra Ślęża - Dolnośląskie - Polska Góra Ślęża - Dolnośląskie - Polska Góra Ślęża - Dolnośląskie - Polska

1 komentarz:

  1. To moja pierwsza góra ujrzana w dzieciństwie z okien pociągu jadącego w Karkonosze. Zdobyłam ją niestety dopiero przed swoją 60- dziesiątką. Niesamowita- jak to czakram. Pokazywałam na blogu ponad trzy lata temu. W tym roku nie cały miesiąc temu mijałam dwa razy, zawsze z atencją.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 sanzios | blog fotograficzny
-